Vana foto

Peale tädi surma leidis ema tema asju pakkides ühe vana matusefoto. Usun, et tegemist on meie pere vanima fotoga. Mina pole fotonduses asjatundja aga et tegemist on vana fotoga kinnitab juba ainuüksi asjaolu, et foto on justkui hõbedasel paberil.

Kuigi tegemist on väikese lapse matusefotoga valmistab selle leidmine mulle siiski siirast rõõmu. Pildil on minu vanavanaema emapoolne suguvõsa ning arvatavasti ka minu vanavanavanaema, kellest mul siiani ei olnud ainsatki pilti. Kahjuks oli tädi viimane, kellelt oleks võinud küsida fotole jäänute nimesid ja seetõttu saangi vaid öelda, et arvatavasti on pildil vanavanavanaisa kõrval seisev naine minu vanavanavanaema. Pildil puudub allkiri ning seega ei tea ma ka foto vanust. Minu vanavanaema ja –isa on fotol veel üsna noored inimesed ning ma ei leidnud pildilt ühtegi nende last, eeldades et pere vanim tütar on sündinud 1914 aastal  on ehk tegemist umbes tolleaegse fotoga.

 Lisan ka kaks suurendatud lähivõtet esimesel pildi keskel minu vanavanaema Juuli ja vanavanaisa Karl ning teisel minu vanavanavanaisa Jaan Mõismann ning tema kõrval arvatavasti Wio Mõismann.

Vasakul ülal Karl, all paremalt teine Juuli.

Juuli isa Jaan Mõismann ja tema paremal käel arvatavasti Wio Mõismann.

Lisa kommentaar

