Ahnitsesin. Jälle!

Läksin kangapoes jälle “natuke hulluks” ja ahnitsesin omale kangaid nii palju kui kanda jaksasin. Ma kohe ei saa nende trükimustriliste kangaste vastu, nad on minu arvates üks ilusam kui teine ja nii ma nad kõik alati koju tassingi. Mu viimase aja lemmikuiks on saanud ka igasugused hiinamustrilised kangad, eriti läikivad zakraarkangad. Millised värvid! Milline rikkalikkus! Sel korral leidsin aga hoopis ühe puuvillase hiinateemalise riideresti ja loomulikult rändas ka see ostukorvi. Eks ma nüüd mõtlen, mida neist teha. Niikaua kui ideetu olen, käin ja silitan teisi niisama.

Lisa kommentaar

