Muumid, diivanikomplekt ja käevõrud

Mõned asjad korduvad ja tore, kui need on toredad asjad. Pisut enam kui kümmekond aastat tagasi joonistasin Oliverile voodi kohale muumidega pildi, sest muumid olid ta suured lemmikud. Sel ajal näidati telekast muumimultikaid ja Ollu laulis nende alguses alati peenikese häälega: “Hei, Muumid!” Ja seda nägu ei unusta ma kunagi, kui jõuluvana kingikotist päris oma muumitroll välja tuli. Küll seda kallistati ja kui halliks ja tokerdanuks ta lõpuks tuduti. Nüüd näidatakse jälle muumimultikaid ja Nubi istub teleka ees ja laulab särava näoga: “Ei, Muumi!” Mulle meeldivad muumimultikad ka – nii sõbralikud. Nubi teiseks suureks multikalemmikuks on väike mutt. Proovisin ühel päeval mutist pilte ka teha aga ei tulnud suuremad asjad.

Minu vanade asjade nõrkus ei ole vist enam kellelegi uudiseks. Täna täiendasin oma varusid kolme türkiisivärvi käevõruga ja ammu ihaldatud 10 eurose ostuga – Starndardi 70-ndate aastate diivanikomplektiga! Ma ise ka ei uskunud, kui selle nii odavalt omale sain. Olen juba ammu oksjoneid ja vanakraami poode mööda piilunud, et kust omale “ehk kunagi ikka valmivasse tuppa” diivanit saada. Nüüd siis lõpuks sain ja boonuseks kaks tugitooli veel lisaks. Mul on vist see lapsepõlvevaimustusest (või -igatsusest), et mulle väga meeldib nõukaaegne mööbel. See vana Standardi mööblikomplekt on minu meelest nii ilusa disainiga. Kerge aga istumisel mugav. Ja mulle meeldivad jalgadel diivanid, tuppa jääb justkui rohkem õhku. Suur töö on muidugi ees – pean esimest korda elus mööbliriiet vahetama ja mis veel hullem – valima! Mõned mõtted mul juba on.

Lisa kommentaar

