Vanad asjad

Sain omale jälle teiste vanu asju. Naljakas kohe, et need kipuvad mulle rohkemgi meeldima, kui uued. Kõigest kümne eurosendi eest ostsin väikese laudlina. Arvake miks? Muidugi piibelehtede pärast! Minu köögilaua jaoks oli aga lina liiga pisike ja nii lõikusin ta neljaks ning tegin omale köögirätikuid, millesse esialgu ei raatsinudki käsi kuivatada. Nüüd olen juba harjunud.

Ühe suurepärase ostu tegin veel – ARS-i kohviserviisi. Serviise on mul juba ilmselgelt rohkem,  kui neid vaja oleks. Enamus mu serviisidest on küll valged ja lillelised. ARS-i kunstnikud vist valget ja lilli eriti ei armastanud. Vähemalt mulle seostuvad ARS-i nõud alati ruskete-raskete ja kuldsete toonidega. Nii ka see serviis on rikkalike  kuldsete maalingutega – täpselt selline, millest külmal talveõhtul kuuma kohvi rüübata.

Kodus olles on mu näpud nii hirmsasti käsitöö järele sügelema hakanud. Ei tea millest see tuleb? Vähestest muudest tegevustest? Igatahes sain täna valmis veel ühe lillelise pluusi ja eile kaks triibulist pluusi ning riputasin nende pildid Nubi lasteriiete blogisse. Täna tõi postiljon kotitäie puuvillast lõnga – valget, valge-hallikirjut, heledat leherohelist ja mu viimase aja lemmikvärvi – vaarikaroosat! Vaarikaroosaarmastus on vist hooajaline – just suvel meeldib see värv mulle eriliselt. Ja nagu täpiks i peale, korjasin Nubile täna oma aiast esimese punase vaarika. Oh, peaaegu unustasin! Mu esimesed roosid läksid õitsema! Nad on mul sellised nirud – ma ei oska neid kasvatad ja istutasin vist valesse kohta ja valesse mulda ja v-o natuke valesti ka aga õitsema nad läksid ja tõsi mis tõsi on ütlus, et roos väärtustab aeda. Isegi minusuguse aeda!

Lisa kommentaar

