Suvepostkaart

Blogisid lugedes olen märganud, et mingil hetkel jõuab enamus blogijaid tõdemuseni, et ei olegi nagu midagi öelda. Minuga juhtub aina sagedamini ka nii, et  õues jalutades on mul peas terve lehekülje pikkune jutt. Kõik laused ja sõnad on paigas aga arvuti taha istudes pole jutust enam midagi järel. Ju tuleb sel hetkel paus teha. Mul on praegu just selline hetk, kus tunnen, et mis ma ikka kirjutan oma pisikestest igapäevastest asjadest. Kes see ikka viitsib lugeda mu puhvetisse kogunevatest taldrikuvirnadest või  kapiriiulil koha leidvatest kangakuhjadest. Midagi SUURT ja OLULIST juhtunud ei ole. Ühe suvepostkaardi eelmisest nädalalõpust lisan siiski.

One Comment on “Suvepostkaart”

  1. HM ütles:

    Ma just taasavastasin Su blogi! 😛 Tahan küll vaadata, mis kraamile Sa jälle küüned taha oled saanud! Ja enda jaoks tasub alati blogisid pidada, eriti piltidega 😉

    Käpik


Lisa kommentaar

