Läkerdasin…

…mahla laualinale. Mulle tundub vahel, et olen suurem läkerdaja kui Nubi oma nibin-nabin kahe aastaga ongi. Siis avastasin, et kõik mu valged laualinad ootavad pesemist ja talviseid tumedaid ei tahtnud. Oma laua eakusest ma mõned postitused tagasi kirjutasin. Ta on mul nii kriimuline ja pruuni värvi ka ning ilma laudlinata lausa karjub mu valges köögis. Aga värvida ma seda vanakest ka ei raatsi. Las olla nagu on. Pealegi armastan ma laudlinu. Võib-olla tuleb see laudlina armastus nõukaajast, mil söögilauale oli kombeks panna vakstu või oli siis laud ise sellisest materjalist, mis märga lappi kannatas. Mulle see laualt märja lapiga pudi pühkimine ei meeldi, parem kannatan ära väikese saiapudikuhila ja pesen laudlinu. Nüüd aga läkerdasin kohe mõnuga ja tuhlasin siis mööda kappe, et millega nüüd vanakest katta. Lõpuks jäi näppu see ca kuu tagasi leitud retrokardin ja see oli just see, mis sobis. Vahel on päris hea, kui ei jõua kohe kääre kangatükki sisse lüüa – plaanisin ju sellest vanast kardinast esialgu köögirätikuid teha. Nüüd vist ei raatsigi.

Juba mõnda aega mõtlen oma blogi nime üle. Olen esialgsest kirjutamisideest üsna kaugele eksinud. Mõned mõjuvad põhjused on ka – oma pisikese poisiga ei pääse nii sageli Idemulgule kui tahaksin. Sel suvel on seda eriti harva juhtunud. Teiseks põhjuseks on mu talvel kaduma saanud pildivarud, mis õnnekombel said küll osalt taastatud aga paremad pärlid tahaksid siiski uuesti üles pildistamist. Nii olengi viimasel ajal kirjutanud ainult oma väikestest asjadest ja ühe talu loost on minu jutud üpris kaugele viinud. Teisalt ei raatsi ma seda nime muuta – see on nii minu. Las ta siis olla veel, nagu meeldetuletus, et õigetele radadele teaksin tagasi pöörduda.

Lisa kommentaar

