Täna oleksin tahtnud käru…

…, kohe sellist suurt! Ja siis tahaksin omale veel paari klooni, kes istuksid hommikust õhtuni õmblusmasina taga ja teostaksid mu ideid. Ja nad peaksid olema eriti nobedad, sest mul on hulgaliselt väärt kraami kokku veetud.

Mu kaks viimast suurepärast leidu retrokangaste seast:

Neist hallikirju üle olen eriti rõõmus. Ja kollane retrokangas on tegelikkuses ilus ja erk, pildil ainult jäi selline luitunud.

Ja kangapoe oleksin täna tahtnud tühjaks osta! Tõesti! Mõnikord kohe on selline päev, kus oleksid justkui aardekirstu kallale sattunud.

Aga uute kangastega on nagu on. Olgugi neist üks ilusam kui teine, päriselt põksuma panevad mu südame ikkagi retrokangad. Ja mingil põhjusel just need, mis meenutavad 70-ndate mustreid. Ei tea kas see on mingi lapsepõlve kiiks või?

Lisa kommentaar

