Blogisoovitus

Mul on siin vist küll juba kümmekond postitust, milles ma kiidan retrokangaid. Aga eks südamelähedasel teemal kipudki rohkem kirjutama. Täna mul kangapilte näidata ei ole ja minu kangaostud on vist üldse mõneks ajaks ostetud. Küll aga olen ma võlutud ühest blogist, mis kubiseb ilusatest retrokangastest. Vaadake ka: http://kasparasregnbue.blogspot.com/

Natuke pean veel kiitma. Nimelt punapeeti! Ma olen neist täiesti sõltuvuses. Mu oma peenramaa pisike saak ongi juba üsna otsakorral. Tänaseks lõunasöögiks panin eile õhtul peedid marinaadi – natuke õli, sortsuke veiniäädikat, soola ja pipart. Kõrvale sobib kodujuust ja leivale leidsin Maximast vürtsidega mozzarellat.

Lisa kommentaar

