Jõulukola

Niikaua kui ma ennast mäletan, olen ma alati endale tahtnud oma puhvetit. Nüüd on ta mul lõpuks olemas ja tundub, et hakkab varsti väikeseks jääma, sest ilmtingimata on klaasuste taga vaja eksponeerida kõiki oma värvilisi klaase ja lillelisi tasse. Ja praegusel ajal loomulikult ka uuemat jõulukola. Tänane post tõi uusi aardeid – klaasist kuuseehteid, selliseid, millistega oli ehitud jõulupuu minu lapsepõlves. Hoidsin peaaegu hinge kinni, kui pakke lahti harutasin ja manasin omaette – oleks nad ometi terved! Olid, kõik viimseni – käbid ja korvikesed ja süvendiga kuulid.

Uuemad jõulukaunistused on veel kuldsete sarveotstega portselanpõder ja raske metallhobu, mis oma turjal kannab küünalt. Aga las pildid räägivad iseenda eest.

Lisa kommentaar

