ähmuhv, apionokk ja inspiratsioonipagas

Mina olen paraku küll seda tüüpi, kes plaanib rohkem, kui teeb. Justkui sellest vanasõnast, et suuga teeb suure linna.. Oma poiste puhul olen muudkui mõelnud, et kirjutan üles nende toredad ütlemised aga paari üksiku rea kirjapanekuks see jääbki. Õnneks on meil vanaema! Oliveri 16-ndaks sünnipäevaks kinkis ta talle terve kaustikutäie ülestähendusi tema lapsejuttudest. Ja tean, et Nubi jutukesed on ka juba paberilipikutele oma koha leidnud. Vahest see ülestähendamine sobibki rohkem vanaemadele, minul oma igapäevase sahmerdamise kõrvalt ei leidu selleks justkui õiget aega. Nii jäävadki meelde ainult “pärlid”. Nubi on mul väga tubli jutumees, kõik jutud räägib ära ja titekeelt tema suust naljalt ei kuulegi. Kaks toredanimelist sõpra on aga temalgi – ähmuhv ja apionokk (meie igavate kirjakeelsete jaoks siis smurf ja pinokkio, neist viimast kipun mina ikka rohkem buratinoks kutsuma).

Inspiratsioonipagasit pean ka jagama. Eelmise Burda parimad palad jäidki jagamata ja las nad siis olla. Detsembrikuu toob alati ajakirjakaantele ja kaante vahele glamuuri ja sära. Minu jaoks tavaliselt liigseltki sära. Tänavuaastane viimane Burda aga on kui sõõm värsket õhku. Nii naiselik, väljapeetud ja ilus. Just sellistes kleitides ruumi sisenev naine sunnib mehed püsti tõusma, uksi avama ja istet pakkuma. Julgegu keegi väita, et riietus ei ole oluline!

Lisa kommentaar

