Tomatine kanasupp

Ma olen ennegi siin Inkupesa kiitnud ja teen seda jälle. Nii mugav, kui tead, et kellegi poolt välja valitud toidud on sinu maitsemeelele alati sobivad. Mina vähemalt pole ühegi Inku retsepti järgi tehtud toiduga alt läinud. Aga noh, ma olen temaga ka päris elus ühest kausist krõpskana söönud. Igatahes, seekordne kanasupp tuli nii hea, et sain selle eest lausa pai. Ja see juba on midagi! Ma tegin natuke omamoodi ja lisan siis lisaks lingile http://inkupesa.blogspot.com/2010/03/broileri-koogiviljasupp.html?showComment=1329991349315 ka oma natuke teistmoodi retsepti.

Tomatine kanasupp

Pruunista õlis 1,5 suuremat sibulat ja 1 porru.

Lõika 2 suurt porgandit ja 1 juurselleripoolik tükkideks ning pane keema.

Ma ei armasta eriti broilerifileed, see on nii rasvatu ja maitsetu minu meelest ja kasutasin siin supis 2 kanakintsu. Lõikasin kintsud kontide küljest lahti ja parema liha väikesteks tükkideks. Tegin seda üsna rohmakalt ja nahad ning järelejäänud liha jääb tänaseks toiduks.

Lisa tükeldatud kana ning pruunistatud sibul ja porru vette. Pudista lisaks 2 kanapuljongi kuubikut (tublimad kasutavad päris kanapuljongit).

Lase supil mõnda aega podiseda. Kui tundub, et juurikad hakkavad pehmeks saama lisa 1 pakk purustatud tomateid (mina kasutasin küüslauguga purustatud tomateid).

Lase supil veel natuke podiseda ja sega siis hulka 1 karp naturaalset merevaiku ja törts vahukoort (umbes veerand väikest pakki).

Maitsesta soovi korral soola ja pipraga.

Ja voilaa! pai on tagatud.

 

Lisa kommentaar

