Kõik kordub jälle

Alustuseks kergitan kulmu. Vahel tabab mu blogi täiesti ootamatu külastuste arv, täna hommikul märkasin oma üllatuseks, et eile oli selleks arvuks enneolematu 269. Ma ei ole suutnud siiani tuvastada, et millest see tuleneb. Kas ma kasutasin oma postituses mingit sõna, mida 200 inimest internetiavarustest otsivad? Igatahes, jätkan ikka oma joruga ehk tegelikult eilse kudujutujoruga. Kuidas Filati on ikka üks tore ajakiri ja kuidas ma täna ühte 2007 aasta suvist numbrit lapates leidsin, et kõik kordub jälle ja jälle ja justkui aina kiiremini ja kiiremini (sedakorda siis moelainel). No vaadake ise. Esimene kollaaz on kantud mu hallivaimustusest (ja huvitav, kas see on ealine iseärasus, et nööbitavad ja vööga kampsunid meeldima hakkavad?).

Teise kollaazi näppasin samast ajakirjast kaks mereteemalist kampsunit aga neid oli seal kümmekond. Üks triibulisem ja vahvam kui teine ja no täpselt analoogseid triibukampsuneid kantakse ju praegu ka? Või kantakse neid igal suvel? Kui ma mõned postitused tagasi kiitsin, et kuidas mulle meeldivad need Bullerby-laste moodi lapsed siis meremehestiil on ka üks selliseid, mis mind võlub eelkõige lasteriietuses. Pealegi on see nii tänuväärne materjal just poistele kudumiseks/õmblemiseks. Muidu on nad ju alati vaeslapse osas. Ja ma ei mõtle meremehestiili all musti silmaklappe ja pealuudega T-särke! Phh! Puhisen sel teemal siis ka juba, kui ootamatult selleni jõudsin. Et kuidas peab kurja vaeva nägema, kui tahad oma väikest poissi riietada muud moodi, kui koletisepluusidesse või ämblikmehekummikutesse või cars-nokamütsi. Urrasin ära, nüüd näitan pilti ka. Ps. ostsin ühe raamatu ainult kaane pärast aga sisu on ka tore. Ja alustasin uut kudumit aga täpselt veel ei teagi, mis sellest tuleb, äkki seelik? Igatahes tahan kududa midagi sellist, mis oleks pisut rahvariietest inspireeritud, kuna lõnga linane ja oranzikirjud toonid meenutavad mulle rahvariideseelikuid.

Kõige magusama ampsu jätsin kõige viimaseks. Ma olen varem ka kirjutanud, kuidas mulle nii väga meeldib, et Eesti asi on moodi läinud. Et kantakse rõõmu ja uhkusega rahvariideid või rahvariietest inspireeritud riideid. Et suviti on tüdrukutel õlal triibukangast kotid ja sügiseti jalas muhumustrilised kummikud. Natuke aga tundub mulle, et see rahvariide teema kasutamine on kuidagi üksluine. Seepärast see viimane amps ongi minu meelest eriti magus. Kannab ühest küljest taas moes olevat hiinalikku hõngu aga teisalt sisaldab nippe, kuidas ka meie oma rahvariide mustreid võiks natuke teistmoodi kanda/kududa.

Lisa kommentaar

