Homme on see päev!

See, mida ma olen nii kaua oodanud. Terve eelmise suve ma ju maale ei jõudnudki. Aga homme, homme ma jõuan sinna! Täitsa teistmoodi kui kunagi varem, ühe pisikese poisi võrra suurema kambaga. Pikka juttu täna ajada ei oskagi. Nagu ikka, leevendasin ootusärevust (või igatsust) vanade piltide vaatamisega. Mõtlesin, et mõni varasemast kevadest sobiks sedagi postitust ilmestama aga siis otsustasin, et jagan hoopis mõnda väga viletsat fotot aastast 2007. Viletsat seepärast, et need on paberfotodelt päikeselise ilmaga kiiruga maha pildistatud. Läigivad ja on koledad aga aimu annavad ikka. Sellest, milline on üks vana maja, kui ta on alasti ja paljas. Vaadake ise.

Lisan lõppu veel ühe umbes 2000 aasta pildi, millel mu emme ja Oliver. See on üks väheseid fotosid, millel maja veel värvimata ja vana uksega näha on.

Ja et vanast uueks ühele pildile koos ka pääseks valisin oma lemmiku Idemulgu piltidest – pildistasin selle kaevukaanel istudes. Maja on seal veel küürus seljaga aga õu on nii ilusalt päikest täis. Parempoolsel fotol on katuseserv juba sirge.

Selle katuseprojekti juures pole küll ühtegi sulge, millega mina end ehtida saaksin. Kõik puha emme töö, tema mässas töömeestega, tegi neile süüa ja muretses ennast poolhaigeks. Pai.

Lisa kommentaar

