Hullumeelne sall

Avastasin eile, et varsti on emadepäev ja et mul ei olegi oma emale kingitust. Varasematel aastatel küll enamasti ka ei olnud, vähemalt õigel päeval mitte ja seda proosalisel põhjusel, et emadepäev langeb nädalavahetusse, mil toimub roheliste rattaretk. Mu ema olevat kord isegi tööl öelnud, et tema teab küll juba kindlalt milline tema emadepäev on, et tuleb teha üks korralik pajatäis süüa, sest porine, sinikaid täis ja päikesest põlenud laps tuleb mõne võilillega ja küsib, et kas sul midagi süüa on. Kuna ma nüüd mõned viimased aastad eksamite ja väikeste präänikute pärast pole rattaretkele saanud siis on emadepäevad ka tiba teistsugused. Ikka korralikult pakitud kingituse ja lillede ja koogiga. Nii nagu peab. Nüüd sel korral tuli see maikuu pika talve järel kuidagi nii ootamatult kätte ja nii ma siis tuhlasingi eile oma lõngavarudes. Ja leidsin sealt ühe täiesti hullumeelse lõnga – karvase ja akrüülist ja polüestrist. Huvitav mis meeltesegadus mind seda ostes tabas? Igatahes, paar päeva tagasi rääkis ema, et akrüül on tema meelest uskumatult soe ja et talle meeldivad akrüülsallid. Ja kuna ta on üldse hull sallide järele (tal on terve eraldi kummut esikus, mis on otsast-otsani salle täis) ja minu akrüüllõng on just emme värvides siis otsustasin, et akrüülsalli ta omale saabki. Mudeli valikuga oli ka lihtne, sest emmele meeldis mu talvel kootud indigosinine sall ja just see, et see on nii lihtne ja kolmnurkne ja parajalt suur. Valisin vardad 5,5 ja kudumine läks nagu niuhti. Seda hullumeelset lõnga oli mul ainult kaks tokki ja täna tõin poest ühe toki musta juurde, et salli alumine äär oleks natuke raskem.

Muster on Drops Designilt

Lisa kommentaar

