Augustikuine

Küll ma olen palju kordi uut postitust alustanud ja siis jälle arvutikaane klõpsti kinni löönud. Mina ei oska kirjutada kui mul ei ole pealkirja. Täna mõtlesin, et lisan siia endale mälestuseks augustikuise pildikollaazi ja oligi ühtäkki pealkiri olemas. Ilusa kõlaga justkui paari sajandi taguse mõisapreili nimi. Suvi on olnud kuidagi napp ja kadunud kiirelt käest. Natuke olen olnud siin ja natuke olen olnud seal. Natuke olen teinud seda ja natuke teist. Ja rääkida ega näidata pole nagu midagi. Kõik tegemised on sellised lihtsad ja kodused ja ise sõelun ka ainult tuttavate paikade vahet.

Eile lõpetasin siiski ühe käsitöö – pastelsetes toonides lainelise beebiteki. Küll me nägime täna Rikuga vaeva, et seda pildile saada, sest tema arvamus poseerimisest erines sootuks minu arvamusest, et oluline on pildile saada tekk ja mitte tema siplevad jalad või punnis põsed. Nubi on juba nädalajagu päevi maamamma juures ja kuuldavasti väga rahul ja kuna ühe lapsega on kodus ikka oluliselt lihtsam kui kahega siis olen natuke õmmelnud. Lõikasin puruks ühe suure linase pluusi ja ühe triibulise kootud liniku, et õmmelda üks natuke väiksem pluus oma väikesele maamehele. Selline suurest pluusist väikese tegemine ajab mind alati natuke muigama, tunnen end siis justkui hiirena selles lastesalmis, kus kass oma kangarulliga hiire juurde läks ja lõpuks mantli asemel salli sai.

Ja juba ammu on mu köögilaual ka augustikuine Burda. Minu seekordsed lemmikud on naiselikud ja pisut retrohõngulised,

veel pisut suvised ning boheemlaslikult muretud,

kuid juba ka asisemad ja shikid.

Nüüd lonksan klaasist mahla ja asun ühe põneva tellimustöö kallale. See teeb nii imelikult rõõmsaks, kui postkasti potsatab kiri, et – tere jälle, mis sa arvad, kas sa saaksid mulle midagi sellist teha? Justkui kinnitus, et olen õigel teel.

Lisa kommentaar

