Ma ainult ei osta

Mulle tundub vahel endale ka, et ma olen hull. Ausõna. No, et ma ei jõua vist ilmaski kududa kõigist neist lõngadest kampsuneid ja õmmelda kõigist neist kangastest patju. Seetõttu on tore, kui ma vahel saan vähemalt endale kinnitada, et mõnest kangast ma siiski midagi õmblen ja mõnest lõngast ma siiski midagi koon. Õnneks tean, et sarnase hulluse käes kannatavad teisedki kudjujad ja masina vuristajad.

Oma äsja varrastelt tulnud uut kudumit ma siiski täna veel näidata ei saa, sest sellele mõeldud nööbid ei sobinud kohe üldse mitte. Emme lubas oma nööbikoti üle vaadata ja homme on käsitööpood ka lahti. Küll aga saan näidata oma uusi kardinaid. Lõpuks! Riie seisis juba paar nädalat ja ootas seda tundi, et käärid sisse lüüa ja masinaga natuke vuristada. Ja küll ma olen endaga rahul, et ma tookord kangapoes ikkagi tagasi läksin ja otsustasin, et tulgu või käed otsast aga selle kanga pean ka veel koju vedama.

Ja palju toredaid asju ootab ees. Täna tuleb Nubi oma kahenädalaselt komandeeringult, laupäeval lubas sõbranna tulla kohvile ja tuua mu Määra Mäel voolitud tassi ja üks tore käik sinna samasse meistrikotta on ka veel plaanis.

ps. nagu lubasin, tegin näpud eile värviseks.

Lisa kommentaar

