Hoopis teine mekk

On mõned inimesed kelle küljes ma olen südamega nii kinni, et kui neid ei oleks jääks minusse auk. Ja kui nad on, muutub tavaline õhtu nende seltsis eriliseks ja tavaline jutt tähtsaks ja mulle tundub, et ma ise muutun ka paremaks kui teistel päevadel. Eilne õhtu oli just selline õhtu, isegi Nubi ütles õhtul voodis säravate silmadega – see oli küll üks tore tädi.

Täna hommikul jõin hommikukohvi oma värskelt kätte saadud Määra Mäe Meistrikojas valminud tassist. Oma tehtud tassist juues on kohvil hoopis teine mekk ja mis mind eriliselt rõõmustab on tema käepärasus. Tuleb ikka kuulata, mis meister räägib. Eva ütles tookord kuldsed sõnad – proovige erinevaid tasse, mõelge, kuidas te tahate tassi käes olla ja siis selline tehkegi. Nüüd tean, et kõik mu hommikukohvid saavad edaspidi tõmbama just selles kruusis. Ja glasuurivõlurid on seal Määra Mäel ka!

Lisa kommentaar

