Sõrmus ja pross

Enamasti ma ei kirjuta oma ehetest, sest arvan, et kes nende vastu huvi tunneb leiab nad üles mujalt kui siit. Nüüd aga mõtlesin, et näitan siiski oma eile öösel valminud väikest prossi. Prossid ei ole nagu minu rida, ma ei oska neid teha või ei leia õiget inspiratsiooni. Samas mulle endale prossid tegelikult väga meeldivad, neis on mingit teise aja hõngu. Eriti meeldivad mulle just need pluusi kaeluses kantavad prossid ja nüüd minult ühte sellist soovitigi. Kuna traadiväänamises ei ole ma eriti osav ning sobivas suuruses ja toonis prossipõhju mul polnud ka siis läksin lihtsama vastupanu teed ja heegeldasin prossile aluse mustast puuvillasest lõngast ning tikkisin üleni pärleid täis. Mulle omale oli see tikkimine nii meelejärele, et küllap näeb lähiajal mõnda taolist ehk veel.

pross ja sõrmus

Lisa kommentaar

