Pitskindad

Sellest on juba hea hulk aega möödas, kui ma kirjutasin Eveli Kauri “Käsitööpäevikust” Teadsin, et pean selle raamatu omale saama juba sellest hetkes, kui tema blogipostitust lugesin. Mu teadmine tulenes kahest nüansist – fotost, millel olid Nõukogude Naise mustrilehelt pärit mustrid ning lausest, mis oli pitskinnaste juures. See lausejupp – “need kindad soojendavad mu ema käsi” oli nii armas ja lihtne ja soe ja ma teadsin kohe, et ma tahan, et minu ema käsi soojendaks ka sellised kindad. Ja kuna see on juba peaaegu et nagu traditsioon, et minu emale toovad päkapikud enamasti paari kindaid siis nii nad nüüd sosistasidki, et sellised pitskindad nad nendel jõuludel kuuse alla toovad.

lumi2

Häbi tunnistada aga see on ka mu ainuke sel korral ise tehtud jõulukink. Minu kindad ei saanud nii pitsilised, sest kasutasin peenemat varrast ning tavalist ühekordset maavillast lõnga. Sisemise kindapaari kudusin 3,5 sukavardaga ning kahekordsest maavillasest ning kindad said tõesti soojad.

Lisasin paar pilti ka jõulutunde loomiseks. Kuusk on meil linnas pisike ja veel kaunistamata, ainult kaks mõmmit ripuvad ladvas. Nende pärast on Nubi minu peale kuri ja küsib paar korda päevas, et miks ta ei või neid metsaelanikke võtta?!

Lisa kommentaar

