Oota. Kannatlikult.

Kannatlikkus on võtmesõna. Kannatlikkus on omadus, millest mind on ilma jäetud. Ometi olen ma leidnud, et on asju (jah, just nimelt asju), mida ma suudan kannatlikult oodata. Sest, ma tean, et ükskord nad satuvad mulle ette ja siis ma olen armutu. Siis ma pole enam sekunditki kannatlik ja olen kätevärisemiseni kannatamatu. Armastus vana ja väärt kraami vastu on mulle kannatlikkust õpetanud. Vaevaliselt küll aga ometi. Eile sai üks mu pikki ootamisi läbi. Leidsin omale kööki kuivainete riiuli. Mul ei olnud selle suhteks konkreetset karmi nõuet, et milline ta just olema peab. Teadsin lihtsalt, et need, mida olen näinud ei ole minu omad. Pisut aimasin ka, millist otsin. Justkui väikest kappi, sahtlitega. Nüüd on ta lõpuks koju jõudnud, õige ja oma. Ta kulunud olek ja mõned killuvead ei kriibi mu silma, sest ta on justkui vana sõber, keda ma olen aastaid oodanud. Nüüd on ta päral ja ma ei nurise ju ta lääpas saabaste või vilunud varrukate üle. Ma olen rõõmus, et ta tuli ja õnnelik, et ta jääb.

DSC_5455 DSC_5456 DSC_5458

Lisa kommentaar

