Neli paari käpikuid

Mul on näidata veel neli paari käpikuid. Neist esimene on vist ainuke minu ema kootud kindapaar.

emme kootud käpikud

Teise kindapaari on kudunud minu vanatädi Hilda. Need käpikud on tikitud ning täiesti uued. Tädil oli kombeks käpikuid korralikult aurutada, nii juhus, et õige mitu kingituseks kootud kindapaari on liiga suured ja laiad. Emme mäletas, kuidas memme oli tädi keelanud, et vaata, et sa neid kindaid nüüd ei auruta aga ega tädi ei olevat kuulanud.

DSC_5036

Kaks viimast paari on minu memme kootud käpikud. Mõlemaid paare on väga palju kantud ja nõelutud. Neist esimene paar on minu lapsepõlve ühed lemmikkäpikud – pruunikirjud ja lindudega.

lindudega käpikud

Teise paari kudus memme minu emale enam kui 40 aastat tagasi. See on mu ema lemmik kindapaar ning  just selle käpikumustri järgi kudusin emale mõned jõulud tagasi uued roosalillelised käpikud.

1969 kindad

Ütlen juba ette, et sellega pole mu käpikupostitused veel lõppenud.

2 kommentaari on “Neli paari käpikuid”

  1. Egater ütles:

    Selliste roosiliste kinnaste muster on Reigi kindamustrite hulgas 🙂 http://hiiukasitoo.ee/koduleht/index.php/hiiumaa-kindad/reigi-kindad

    • Kristi ütles:

      See konkreetne käpikumuster on küll kunagiselt Nõukogude Naise mustrilehelt pärit aga tõsi ta on, et see on rahvuslik kindakiri. Mulle omale see maasikaõis väga meeldib 🙂


Lisa kommentaar

