Kaks ei jää ilma kolmandata ja..

.. kuidas ma Uuskasutuskeskuses käisin.

Nende väikeste kaelussallide kudumine on nii tore, töö saab ju võrreldes mõne suure õlasalliga ruttu valmis ja olen valinud nii vastupandamatult pehmed lõngad, et lausa lust on kududa. Nii juhtuski, et kreemikarva kaelusele ja ema villasele hallile lisaks kudusin kolmanda – eriti pehme ja eriti roosa, mannavahukarva mummunööpidega kaelussalli.

DSC_6131 DSC_6133

Salliga koos nõudsid pildile mu eilse rüüsteretke tulemusel köögikummutis koha leidnud väike võõrasemadega portselantass, kaks sirelitega koogitaldrikut ja mu lemmik – valge keraamiline lilledega kaunistatud koogialus. Viimane peaks olema TEKT-i töö, kirja küll all ei ole aga mu emal oli samasugune kui ma laps olin (on praegu ka muidugi) ja tema tassis koju peamiselt just TEKT-i keraamikat. Aga on kelle oma ta on, ilus on küll ja nii meeldivalt kulunud ka.

Kuna mu linnaskäik saab võimalikuks alati vaid siis, kui ema mu väikest röövlikarja hoiab siis tõin talle ka tänutäheks väikese kingituse. Keraamilise pisikese küünlaaluse. Selle puhul kahtlustan ka TEKT-i päritolu aga mine sa võta kinni, paraku ei olnud neil kombeks templit esemetele alla lüüa, vaid paberist sildike kleepida ja vanadelt asjadelt seda enamasti ei leia.

DSC_6135

Kõik eelpool näidatud nunnukesed trumpasid üle aga kaks klaasi. Nägin neid kohe uksest sisse astudes ja peaaegu, et tormasin sinna riiuli kallale. Noormees, kes seal parajasti teeklaase sülle korjas, vaatas mind üsna imestunud näoga. Mul ei jätkunud aga silmi ühelegi teisele klaasile peale nende, kahe ammu igatsetud Tarbeklaasi “Londoni”. Üks on küll imeväikese täkkega aga tühja sellest. Nii ilusa ja nii soodsa (1.- EUR!) ostu üle lihtsalt peab rõõmu tundma. Lihtsalt peab. Ma ikka alati pisut imestan, et leidub inimesi, kel on südant sellised asjad niisama ära anda. Mina olen ikka hirmus koi, kohe koide koi.

DSC_6136

Lisa kommentaar

