Uued padjakatted

Hüppasin eile läbi ka Abakhanist ja sel korral oli seal lademes ilusaid kangaid. Aina silita ja tee südant kõvaks ja sisenda endale, et mul ei ole neid vaja, ma ei jõua iialgi nii palju õmmelda. Mõned siiski tõin koju kaasa ka ja et neid mitte kappi toppida õmblesin kohe padjakateteks. Tuba läks kohe justkui valgemaks ja helgemaks, olgugi, et eelmised katted olid helebeezid.

DSC_6154

Mulle nii väga meeldivad need erinevad linasegused kangad, mida Abakhan müüb. Ma veedan seal poes ainult selle ühe kangakasti juures tavaliselt rohkem aega, kui terves ülejäänud poes. Kõik need võrratud lillemustrid iseenesest juba on nii ilusad aga see materjal käe all ka kohe on selline, mida tahaks omale koju.

DSC_6156

Hall kangas on John Lewise “Wallflower” (eesti keeli kuldlakk). Sinise põhjaga padjakangas on samuti John Lewis´elt ning Maggie Levieni kujundatud. Mõlemad padjakangad sisaldavad 51% puuvilla ja 49% linast.

Mulle meeldib hirmsasti, et neil kangastel on äärtel kirjad kujundaja ja kanga sisalduse kohta, jätan need alati oma padjakatteid tehes sisemisele küljele alles. Niisama lisab padjale minu meelest vürtsi juurde aga on põnev uurida ka. Sarnasest sinisepõhjalisest kangast padja leidsin nt siit.

Lisa kommentaar

