Väike vihje

Nüüd on siis lõpuks see aeg kätte jõudnud. Lähen täna naisteklubisse. Vihjena näitan ühte pilti ja jah, ma tõesti tikkisin! Põhimõtteliselt võib juba panna vaimu valmis, et varsti annan teada, kuidas ma ostsin soodsalt pastlad ja lähen rahvatantsuringi “Kägara” (ps. mulle tegelikult rahvatantsijad meeldivad, see on lihtsalt inside huumor).

Desktop4

Tänasesse naistekluppi võtan aga kaasa ühe teise ringi poest koju veetud linase kardinajupi ja vana ruudulise pluusi, mis on ka pärit taaskasutusest ja mida ma mõnda aega isegi kandsin aga kuna ta on mulle tiba suur ja mu väikestele meestele veel rohkem suur ja mu suurtele meestele väike siis löön talle täna halastamatult käärid sisse (kõrri tahtsin kirjutada… mingi kuri  tuju on vist täna).

DSC_6218

Teine tänane pilt on lihtsalt värvilaiguks. Koti krahmasin viimati 0,20 sendiga Paavli kaltsukast. Ma olen mänguasjade ostmisel küll õudne kooner aga vaatamata sellele on kodus täielik miiniväli ja ma olen avastanud, et kõige paremini sobivad vasturünnakuks kotid. Mänguasjakast võib rahulikult tagalas peesitada. Lihtsalt käid kotiga aeg-ajalt mööda miinivälja ja korjad asjad kotti. Korraks on ruumi liikuda ja samas on mõni tüüp jälle õnnelik ja mõnda aega vait, kui saab kotti tühjendada.

Nüüd kasutan vett targalt ja teen tassi kohvi.

Lisa kommentaar

