Kangas teeb imet

Lõpuks! Lõpuks ometi on teisel tugitoolil ka linnud. Mina naiivitar muidugi lootsin, et see lahendab nüüd poiste ühe mure ja nad ei pea enam tugitooli pärast kraaklema või end ilmtingimata kahekesi koos sinna pressima. Peavad ikka. Täiesti enesestmõistetav on ju, et see tool on palju mõnusam kus vend parasjagu istub ja kui tore on veel üle käetugede ühest toolist teise ronida. Lausa eriliselt tore on kui seda saab teha ühel ajal ja samaaegselt teist pisut trügides. No kuidas saangi mina sellest aru saada, mul ju ei ole venda.

Desktop5

Aga ühes olen ma veendunud, tuleb usaldada ikka oma vaistu. Seda, mis sosistab nagu siil: “Jaa, jaa, sellest vanast nässakast saab veel teha midagi sellist, mis sulle meeldib”. Nüüd on jäänud veel lõpuspurt ehk diivan, tõenäoliselt saab see muidugi olema pigem sama pikk kui pikamaajooks.

Lisa kommentaar

