Kisa ja kraed

Kui nädala algus oli meil vaikne, sest kord oli üks poiss kõrges palavikus ja siis jälle teine ja kohe kurb oli neid vaesekesi vaadata siis nädala teises pooles on jälle kisa. Rikul vist tulevad kihvad ja tema on seepärast kurjust täis ja käratseb ja Nubi käratseb muidugi seepärast, et ta on Nubi ja mina käratsen seepärast, et nemad käratsevad ja siis kokku ongi üks suur kisa. Muud eriti polegi. Õuest puid tuues hiilisin mööda seinaääri – lumikellukesed õitsevad ja tulpidel on ninad väljas aga aed ise on nii hirmus, et nutt tuleb peale. Kõik see Bobi talikülv tuleb nüüd vastu kevadet välja aga maa on kas külmunud või nii märg ja sopane, et riisuda ei saa. Ja, jah! Ma tõesti tahaksin riisuda, kuigi ma seda kunagi ei taha. Nüüd tahaksin, sest see avanev pilt on nii kole lihtsalt.

DSC_6371

Kogu selle koleduse keskel on kõige ilusamad asjad võõrasemad. Ma tõesti nii väga armastan neid lilli, neis kohe on mingi hea energia. On ju? Ühe toppisin korraks prooviks oma uude vanasse soolavakka. Praegu seisab see riiulil aga tahan teda seinale ning mitte soola hoidma vaid lillevaasiks. Olen valgeid vanu seinavaase ka otsinud aga pole ühtki sellist silma jäänud, mis puudutaks ja miks ei või lilled soolavakas olla, eksole.

DSC_6369

Koon ka, üks suurem töö on üsna lõpusirgel ning ainult mõned ringid on veel jäänud. Kuna ma aga lihtsalt pean mitut asja korraga tegema ja kuna ma sattusin netis kolades peale ühele väikesele kraele siis pidin ma loomulikult ka ühe heegeldama.

DSC_6417

Noh ja kuna see tuli minu meelest nii armas siis ma pidin kindluse mõttes teise veel tegema, et muster näppu jääks. Mulle meeldib mustrite puhul tegelikult vist üldse kõige rohkem see mängimine. Et võtad ühe ja siis proovid ja katsetad erinevate värvide ja materjalidega. No ja kui on selline väike asi siis mis viga katsetada. Teise krae heegeldasin sellise kelmika, mille saaks kaela siduda ja siis sadamasse lehvitama minna.

DSC_6450

Ongi jutt otsas. Ps. mõlemad kraed on saadaval ja huvi korral näeb rohkem pilte jälle siit.

Lisa kommentaar

