Väikesed sõdurid

Paksud ja pruunide mütsidega. Param-param-param. Tulid kaks korda kolmekaupa ja kopsisid uksele. Lasin sisse. Üks mütsitu tilpnes ka veel tirinal järel. Ikka sisse, ikka sisse.

IMG_0061 IMG_0062 IMG_0063

Õues tustisin põõsa all sinilillepuhmas, korjasin eelmise sügise lehed ära ja leidsingi lehtede alt õienupud. Päikesepaistelistes aedades nägin neid juba täna, omi peab veel päevajagu ootama. Kuidas mulle meeldib see aeg väikeses linnas! Kui ma muidu armastan ikka maad siis kevaded on väikeses linnas ka toredad. Need rehakraapsud ja tossavad tünnid aianurkades. Need kevadehääled ja kevadelõhnad, mida maal kuuled ja tunned vaid siis, kui ise hoolas oled, on siin nii võimendatud. Neid on nii palju, nad on iga nurga taga ja sa tajud seda kõiki haaranud kevaderõõmu ja see hakkab sinusse endasse ka kinni.

Kudujutt on mul täna ka. Sirelivärvi.

IMG_0060

Kui tore on see hetk, kui oled ühe töö valmis saanud ja peas on veel suur segadus ja sa ei tea veel päris täpselt, et mida sa järgmiseks kood. See hetk, kui üks idee ajab teist taga, kui saad õigustatult oma lõngavarudes tuhnida ja sobitada värve ja lapata raamatuid.

ps. täna nägin kirjut liblikat, me kolmekesi nägime ja leppisime kokku, et meil tuleb nüüd seikluseid täis suvi. Nubi arvas, et see talle küll meeldib, mina arvasin, et mulle see ka meeldib ja Riku ei arvanud midagi, aga see tuli ehk sellest, et ta ongi vähe napisõnalisem noor mees.

4 kommentaari on “Väikesed sõdurid”

  1. Reet ütles:

    Tere Kristi! Ka minul on sellise totsikud, tükki kolm, aga sinise mütsi ja sinise kirjaga kõhu peal. Olen vahel mõelnud, et mis päritolu nemad küll olla võiks? Eesti keraamika?Mina leidsin nemad taaskasustusest. Tollal jätsin ühe koju toomata, sest müts oli katki. Ilmselt oli see viga, oleks toreda vaasi esimestele kevadõitele saanud.
    Avastasin sinu blogi ca kuu tagasi ja ootan rõõmuga sinu uusi sissekandeid. Vahel olen mõelnud, et mis piirkonnas sina küll elad ja tegutsed? Kas Tartus?

    Reet

    • Kristi ütles:

      Tere Reet!

      Aitäh heade sõnade eest! Tore on kirjutada, kui keegi ootab 🙂

      Minul on mõnel topsil sildid all, need on ka TEKT´i toodang ning maksnud omal ajal 0,80 rubla tükk. Mina ostsin enda omad samuti kasutatuna.

      Aga tegutsen ma päris mitmes piirkonnas. Põhikohaga Harjumaal aga suviti põikan Läänemaale ja Viljandimaale ka.

      Ikka head soovides,
      Kristi

      • Reet ütles:

        Tere taas!

        Väga hea, et meie piirkonnad ei kattu, sest me otsime samasuguseid asju! Ja paar blogi, mille püsilugeja olen, on meil samad ( vihreatalo, diagnoosisisustusmania).
        Jaksu kevadisteks toimetamisteks!

        Reet

  2. Kristi ütles:

    Aitäh! Samad head soovid minugi poolt!


Lisa kommentaar

