Õitsevad!

Nüüd nad siis õitsevadki! Mõned küll pool patuga pooleks ja poest toodud ning peenrale torgatud, teised aga auga talvekülmad üle elanud ja end lume all kogunud ning kosunud. Neli esimest tulpigi on lahti ja üks juba Bobi kaasaabil murtud ning aknalaual vaasis. (Urrjuhh!).

Desktop11

Ja ma ei saa kilkamata jätta, kui tore see kevadel ikkagi on, kui käid mööda aeda ja näed mingeid rohelisi ninasid ja ei suuda üldse meelde tuletada, et mis sibulad küll selle põõsa alla sai pistetud ja kui siis tulevad õied, tuleb koos õitega ka mälu tagasi.

Desktop12Desktop13

Noh ja ilma võõrasemadeta ma lihtsalt ei saa, see ei ole üldse mõeldavgi. Ei tea kas leidub peale poolt aastat värvivaesuses elamist üldse mõnda inimest, kes suudab neile lillepoes vastu panna? Mehed ehk? Kuigi ma kahtlen selles ka, võib-olla on nende vastupanu ainult moe pärast.

DSC_6909

Ja mis ma tahtsingi veel öelda… Ah jaa! Ärge siis kellelegi mainige, et ma kasutan pisut lapstööjõudu ja kuna mul raha suuremat pole siis ma maksan neile küpsistes. Ma tean küll, et nii ei tohi aga no mis sa hädaga teed, eksole. Ärge siis kellelegi mainige!

Desktop14

DSC_6923

Lisa kommentaar

