Iirised

Tulbid on aedades õitsemise lõpetanud ja nüüd on iiriste aeg. Ma olen neist lilledest nii võlutud. Minu aias on iiriseid juba üksjagu aga enamus neist veel ei õitse ega hakkagi sel suvel õitsema, kosuvad ja koguvad end alles. Nii ongi mul ainult sületäis helekollaseid iiriseid ja üks helesinine, mis avas täna hommikul oma esimese õie.

Desktop35

Mulle meeldib hirmsasti jalutada mööda väikeseid tänavaid ja uudishimulikult teiste aedadesse piiluda. Ilmselgelt ei ole ma meie kandis ainuke, kes iiristest võlutud on. Millistes värvides nad õhtupäikeses aedades säravad! Mul on kõrvaltänavas üks lemmik aed, selle omanikud peavad mind vist natuke napakaks, sest ma pean igal õhtul nende aia taga korraks seisma jääma ja ammulisui vahtima. Ma lihtsalt ei saa teisiti, sest see aed lausa upub kõikvõimalikesse lilledesse ja mulle meeldib nii väga see õitsev kaos.

Naabritädi aeda piilun ka, tema peenras hakkasid sel suvel helekollaste iiriste kõrval õitsema tumelillad. Milline paar! Lohutuseks otsisin välja oma paari aasta taguse maal tehtud iirisepildi. Nüüd kujutlen, et mõne aasta pärast ehk saan oma aias ka sarnast pilti imetleda.

DSC_4025

Lisa kommentaar

