Linnuga padi

Enne kui ma ilmselt jälle lillejuttu ajama hakkan kirjutan ruttu ühest padjast. Idee selle tegemiseks sain juba oi kui ammu aega tagasi ühest ideedest pakatavast blogist Diagnoosi:sisustusmania. Ma ei mäleta enam täpselt millises postituses sellisest padjateost juttu oli aga kuna see on nii tore blogi ja sinna võib end tundideks unustada infot ahmima siis loodan, et leiate ise üles. Seal on ka oluliselt põnevam õpetus, kui see minu kodukootud variant.

Nii. Ehk ma nägin kuskil jälle ühte ilusat linnupatja mis maksis nii jube palju ja ma ei raatsinud seda osta ja mõtlesin siis vihaga, et teen hoopis ise! Ja kuna ma tahtsin jälle kõike hästi kiiresti saada ja ei viitsinud kangavärvidega soperdama hakata siis ma haarasin tüki linast kangast ja tavalise musta markeri ning joonistasin. Pärast pesin kanga läbi ka ja oluliselt heledamaks see pilt küll ei läinud, välja ammugi mitte. Tegelikult ju üsna loogiline, sest kõik laste poolt riietele (või mu laudlinadele, urrjuhh!) vildikatega joonistatud kriipsud on seal ka rõõmsalt alles. Ja nende välja saamisega ma olen ausõna vaeva näinud ja nühkinud ja igasugu vahendeid kasutanud, tuhkagi!

Tagumiseks pooleks valisin ühe teise ringi kanga ja lihtsalt sel põhjusel, et tundsin selles ära oma memme kunagise kitliriide. Täiesti juhuslikult see isegi sobis, sest tolle kanga taust oli üsna sama tooni hall.

Desktop56

Lisa kommentaar

