Kui neis kingades sa tantsid, tundub nagu mure kaoks

DSC_0252DSC_0260

Mul on nüüd uued lemmikkingad! Ja jah, ma olen harakas. Harakas, kelles elab ilmselt vähemalt viie ja poole haraka hing. Kõik mu uued lemmikud on aga kasutatud kaup, neist kõige väiksemate Juveelitehase kivikestega hõbekõrvarõngaste eest käisin välja 12 eurot, justkui minu jaoks tehtud kella eest aga kõigest 3 ning kingad sain puhta muidu – 1,55 euroga. Kõik asjad lähevad kohe kasutusse ja ei hakka kapis mingeid pidusid ootama, igapäevaelus peab ka glämmi olema!

DSC_0229

One Comment on “Kui neis kingades sa tantsid, tundub nagu mure kaoks”

  1. In. ütles:

    Mis number sulle läheb? Kui on ylejääki….saadan.


Lisa kommentaar

