Tootsipeenar

Mu väikeses tootsipeenras valitseb korralik segadus. Rukola matab kevadel istutatud roosid enese alla, täpselt sama teevad tillid ja peenrasse pudistatud mooniseemnetest kõrgunud lopsakad puhmad. Lubasin küll eelmisel sügisel enesele, et sel aastal hoian kressiseemned sellest peenrast eemal aga no kes külvamise ajal enam seda lubadust mäletas ja nüüd võtavad nad seal jälle kõigi teiste üle võimust. Täpselt nagu eestlased diskoõhtul, algul ei saa vedama ja siis pärast ei saa pidama. Piparmünt on ka puhta metsik, tassisin teist suure puhma kirsipuu alla aga järelejäänud said sellest justkui hoogu juurdegi. Nii ongi nüüd mu peenras jälle üks tõsine kaos ja ei mingit stiili. Aga ma luban, et püüan järgmisel aastal jälle ja äkki ükskord mu peenrad näevad välja ka peenarde moodi ja umbestäpselt sellised, millistena ma neid vaimusilmas ette kujutan.

DSC_0537 - Copy DSC_0556 DSC_0545

And last but not least. Iga uus on ikka ära unustatud vana. Ja vana on tavaliselt parem kui uus. Ehk kuidas ma küll olin mitmeteks pikkadeks kuudeks ära unustanud oma lemmiksaiad?!? Nüüd kadus neist kaks pluss kaks justkui hundikurku, paar lonksu vahukoorega kohvi vahele ja paremat ei oska kõht himustadagi.

DSC_0581

Maailma parimad saiad vahukoorega kohvi kõrvale

pehme sai (minu vaieldamatu lemmik on Fazeri Kodusai)

võid nii, et kass koodini sees käib

mõned lõigud Forte juustu ja tükeldatud päikesekuivatatud tomateid.

Ps. fotol on tore ja nagu pildilt näha siis väikeste käppade poolt hoolega läbi lapatud raamat Mart Mägeri “Linnud rahva keeles ja meeles”. Soovitan.

4 kommentaari on “Tootsipeenar”

  1. In. ütles:

    Piparmynt tuppa kuivama-kadestamisväärne löhn.

  2. Riina Aamisepp ütles:

    Parim tootsipeenar, ja Fazer Kodusai on ka parim 🙂


Lisa kommentaar

