Portselanist Bob ja poolikud sõrmikud

 

portselanist bob

Ma olin sel korral nii mõistlik, nii mõistlik. Kahe nädala jooksul vedasin koju vaid väikese portselanist Bobi, ühe valge keraamilise ja imipisikese kristallvaasi ja paar riideräbalat kangaks.  Üks tekk jäi hinge kriipima, kolmel korral võtsin ta sülle ja panin siis jälle tagasi. No ei ole arukas tuua koju tekke, kui neid on niigi rohkem kui vajalik. Lihtsalt sel oli nii kena muster ja ta oli täpselt selline piknikutekk. Õh…

Kirikindamängud jätkuvad. Leidsin Aino Praakli raamatust nii toreda labakinnaste mustri (Palamuse khk. Kuremaa vallast Ankülast ERM-le 1921 aastal kingitud kindad, mis tol hetkel olid 40 aastat vanad), et lihtsalt olin sunnitud seda kuduma. Ma olen ERM-i kogusid küll palju lapanud aga selline muster pole mulle silma jäänud. Raamatus on sel pisut teised värvid – sinine tumedam ning randmeosa beez. Minul oli aga suur tahtmine peale eelmisi toon-toonis sõrmikuid kududa midagi palju ergumat ja nii sai randmeosa oranz ja särtsuks veel kaks rida tumepunastki.

sinise ja valgega sõrmikud

Lisa kommentaar

