Klõpsud

uued pildid2

Mõtlesin, et sätin kapile vahelduseks ainult lilledele ka muud kraami ja ühtlasi imetlen oma kahte uut vaasi aga kaarnakari arvas, et neid on ikka jube mõnus kiskuda sealt ja nii kolisidki vaasid peale lühikest tähelendu kõrgemale riiulile tagasi.

DSC_0733uued pildid4

Sajab. Sekka pillub päikest ja vikerkaari ja siis jälle sajab. Müristab ka. Ja poisid on tatised ja köhivad. Tabasin Riku magama panemiseks hetke, mil oli 10 minutit vihmapaus ja klõpsisin ruttu vettinud ja koledast aiast paar pilti. Kõik on rohimata aga eile niidetud muru päästis pisut trööstitut vaatepilti, mis maalt linna tulles avanes. Kressid on jälle hullud, roomavad mööda muru kes teab kuhu.

uued pildid3Sodipoest viimati toodud kangad on nüüd ka pestud ja kuivad ja ootavad kääride sisselöömist. Väikese koti ostsin puhtalt pärlite ja tikandi pärast, küllap sellest saab jälle mõni kott, mis poeb reisikotti ja hoiab näiteks ripsmetushi ja kätekreemi. Kõige rõõmsam olen sinise viskoosseeliku üle ja sellest peab saama mulle pluus, kunagi.. Tikanditega laudlina ostsin mõttega, et riputan ta maal eeskoja akna ette kardinaks aga mu silmamõõt oli pisut vale ja linik jäi natuke liiga väikeseks. Sinisetriibuline meestepluus on 100% puuvillane ja sellistest teen ma tavaliselt poistele suvepluuse või kasutan kuskil voodrina või ka padjakatete tagustena. Ja suviste aedadega viskoospluusi ostsin täiesti eesmärgita, vaimusilmas on see ideaalne riie väikese tüdruku kleidiks, ainus mure on, et seda väikest tüdrukut ei ole kuskilt võtta.

uued pildid

2 kommentaari on “Klõpsud”

  1. Reet ütles:

    Tere Kristi, selle imelise kangaga on üks lahendus – ehk õmbled selle kleidikese hoopis suuremale nukule või beebinukule? Minul on veel alles enda saksa päritolu nukk ja tütre beebinukk, mõlemad väikese tüdruku mõõtu. Ja siis saad kleiti iga päev silma all hoida ja nautida. Ja kes teab, ehk kunagi…

    Reet

    • Kristi ütles:

      Tere Reet!

      Tore Sinust jälle kuulda! Ma ise vaikselt loodan, et äkki ma kunagi saan lapselapsekski mõne tüdruku. Mu kõige suurem poiss sai just 18 aastaseks, äkki ei peagi väga kaua enam ootama. Mõnda aega ma muidugi veel ootaks. 🙂


Lisa kommentaar

