Karukarva sall

Koon. Karukarva salli. Ja mul on plaan, et sellest tuleb üks eriti romantiline sall. Lausa üle võlli romantiline võiks tulla. Näis siis.

DSC_1465

Nagu minu puhul enamasti alati juhtub, tekib mu kudumissoov ja idee siis, kui ma näen mõnda lõnga. Vahel harva on kudumise ajendiks muster. Ma imetlen teiste tehtud töid küll ja mõtlen, et tahaksin ka sellise kududa aga läheb alati teisiti. Ikka nii, et näen lõnga ja siis see lõng hakkab mind vaevama. Kui ma olen rahulik siis lasen ma sel ideel laagerduda ja sõelun teda paar päeva peas, kui ei ole hakkan kohe robinal otsast kuduma. Seekordne kudum on sellest teisest variandist. Nägin lõnga ja sööstsin sellele varrastega kallale. Kuidagi on juhtunud nii, et ma ei pea neist efektlõngadest ning olen neid isegi (korduvalt) iivõllõngadeks kutsunud. Ilmselt karistuseks mu halva käitumise ja sõnapruugi pärast olin ma sel korral äkitselt võlutud. Mulle meeldis selle lõnga juures kõik – see üks vanaroosa lõngakeerd  ja see teine beezi siidikeeru ja justkui paberist karvakestega. Ainus mille pärast nurisesin oli koostis, õigemini see, et sellisest lõngast kootud sall on justkui iluasi. Mulle aga meeldib, kui sall on ilus ja soe ja pehme. Nii ma mõtlesin pisut ja võtsin kõrvale veel kolmanda lõnga – naturaalvalge angora delux´i. Nüüd on kõik nagu peab.

Lisa kommentaar

