Põhjus – estGILD

Ma olen olnud juba mõnda aega kadunud. Sellel on põhjus ka ja täna saan ma rõõmuga tutvustada äsja avatud e-poodi estGILD ning käsitööblogi.

Kogu mu vaba aeg on viimasel kuul kulunud selle uue käsitöökeskkonna loomisele ja ma loodan südamest, et see leht pakub inspiratsiooni ja tutvustab käsitöö tegijaid ning aitab omavahel kokku viia käsitöö müüjad ning käsitööd osta soovivad inimesed.

Kogu see viimane kuu on möödunud nii kiirelt ja toonud mu ellu nii palju uusi ja toredaid inimesi.  Aga nagu ikka, saavad kõik suuremad asjad alguse väga väikestest asjadest ning minu selle kuu tegemised said alguse  ühest tutvusest. Täiesti juhuslikust äratundmisest, et on üks inimene, kes mõistab mu käsitööalaseid mõtteid poolelt sõnalt, keda ajavad naerma samad naljad ja kelle silmad lähevad põlema samade ideede peale. Aitäh, Jane!

gild logo

One Comment on “Põhjus – estGILD”

  1. Jane ütles:

    No nüüd küll läks süda härdaks 😀 Aga vahva asjaga oleme algust teinud ja veel vahvamaks läheb:D
    Äitäh Kristi sulle ka !

    Edasi nagu paarishärjad!:D:D:D


Lisa kommentaar

