Koon salli

DSC_4026 DSC_4027 DSC_4028

Kirjutasin paar päeva tagasi estGILD-i blogis teemal, kuidas minu arvates võiks pildistada pitssalli. Kirjutamiseks inspiratsiooni otsides lappasin läbi palju fotosid ning loomulikult lõpetasin teadmisega, et nüüd tahan ise ka salli kududa. Mina aga pole eriline pitssalli kuduja ja nii valisin lõnga palju jämedama, kui see pitssallile kohane. Värv on jälle üks mu suuri lemmikuid – tumesinine. Näis siis, kas ja kuidas mul lõpuks see salli pildile püüdmine õnnestub.

DSC_4037Mu vanatädi kootud sall.

Lisa kommentaar

