Taevalik taevasinine kauss ja seebialus

Noh. Ma langesin jälle lõksu. Ilusad nõud on teadagi mu nõrkus. Igasugused ilusad nõud – udupeen portselan ja rohmakad savikausid, hõbetatud peadega noad ja kadakapuust voolitud lusikad, kõlisev kristall jne jne. Mul on mõned kindlad lemmikud, kelle järele ma taaskasutuspoodides alati kiikan. Noh, et kas mõni nende esindaja on siin või ei ole seekord. Ja siis ma vahel avastan mõne uue lemmiku. Mäletata ma kirjutasin mõned päevad tagasi ühest võrratu tumeda glasuuriga savikausist? Ja nüüd mul on teine veel ja see pole isegi mitte võrratu kauss, see on lausa taevalik!

Anneli Raamat Anneli Raamat

Kausi autor on jälle Anneli Raamat. Ja kuna ma esimese kausiga nii väga rahule jäin siis ma sel korral tegin teise ostu veel ja soetasin omale maale seebialuse. Meil seal ju kraanist vett ei tule ja käsi peab pesema kaevuveega. Nii nagu vanasti, et võtad kopsikuga ämbrist vett ja valad pingi peal seisvasse kaussi ja muudkui pesedki. Ja sellisele pingile just selline seebialus minu meelest sobib.

Anneli Raamat

Alusega juhtus postis väike õnnetus ja ta oli pooleks. Aga nii õnnelik õnnetus, et sain ta kenasti uuesti kokku liimida ja nüüd näeb ta vaat et ehedamgi välja. Ongi justkui vanaaegne. Igatahes olen jälle väga rahul.

Lisa kommentaar

