Vana kastmekauss

Mul on jubedalt igasugust väikest nodi (nööpe ja väikeseid lõngatupse sokkide parandamiseks ja paroolikaardid ja fotoka mälukaardid ja väikesed küünekäärid ja paar paelajuppi jne jne), mida mul läheb pidevalt vaja. Paraku kipub selline vajalik aga silma riivav nodi alalõpmata puhvetiriiulile või köögilauale. No ja siis ma otsin sellele nodile kodu – nüüd majutasin kogu sellise kraami ühte vanasse kastmekaussi. See on sellises seisus, et söögilauale ta enam hästi ei passi aga köögikapile küll – kriime ja mõrasid on palju ja sang on ka ära murdunud aga ta on nii kohutavalt ilus minu meelest ja nii ma siis hoiangi tema ilusas lillelises kõhus hoopis kõikvõimalikku väikest ja vajalikku (vahel ka mittevajalikku) kraami.

Põhja all on tähed BR aga mulle ei ütle need kahjuks midagi. Igatahes oli see vana ja väärt tegelane hirmsoodus ost – 0,10 eurot ainult.

 

Lisa kommentaar

