10 aastat nooremaks ehk Nubi tool

No tegelikult on pealkirjas vist väike liialdus, kümme aastat nooremaks see tool just ei muutunud aga natuke värskema ja netima välimuse sai küll.

Tegemist on ühe vana enam kui aasta tagasi ostetud tooliga, mis kuulub komplekti vana koolilauaga. See on selline väiksemat sorti tool ja just paras lasteaialapsele. Muidu igati toekas tegelane aga koleda ja narmendava katteriidega ning minu silmale võõra punase seljatoega ka.

Muutumismäng eriti vaevaline ei olnud ja võttis kokku aega umbes tunnikese. Põhjuseks oli muidugi see, et ma päris kõike muuta ei tahtnudki – mulle nimelt meeldib see natuke väsinud ja esemete eakust näitav välimus ja nii otsustasin, et päris uueks ma seda tooli vuntsima ei hakkagi – mõnusad beezid ja pisut kulunud jalad pidid jääma just selliseks nagu nad on.

Niisiis – eemaldasin selle koleda katteriide ning veendusin taas, et vanade polsterdatud esemete ostmisel tasub seda alati teha ja uue vastu vahetada. See tolm ja “elu”, mis vanades polstrites on hirmutab mõne nõrgema närvikavaga tüübi ilmselt üsna korralikult ära. Kuna mul mingit korralikku toolipõhja materjali ei olnud siis läksin siin ka taaskasutuse teed ja lõikusin toolipõhjaks kaks kihti suure venna dressipükse ning nende vahele panin ühe toolipadja porolooni. Kattekangas on samuti taaskasutusest aga minu meelest täiesti uus – üks vana ja kitsas riba ülakardinast.

Polsterduse ning pealiskanga lõin korraga väikeste naeltega põhja külge kinni ja valmis oligi.

Nüüd jäigi veel ainult seljatoe värv eemaldada. Kasutasin selleks klaasikilde – hoopis tõhusam, kui liivapaberiga nühkimine. Ja siis juhtus jälle see, mis minuga tavaliselt juhtub siis kui ma koon. Ainus vahe, et sel korral ei rääkinud minuga lõngad vaid hakkas rääkima tool ise. Ma annan endale muidugi aru, et tegelikult oli kogu selles asjas süüdi lahusti sees ligunenud pintsel, mis korralikult värvi külge ei võtnud aga igatahes mulle meeldib rohkem mõelda, et tool ka natuke rääkis. Ja nimelt ta rääkis, et ta ei taha, et ta seljatugi üleni kokku võõbatakse hallika värviga, vaid ta tahab, et ta jääks kriimuline. No mis ma sain vastu öelda, olin nõus ja kriimuline ja justkui vana ta nüüd ongi.

2 kommentaari on “10 aastat nooremaks ehk Nubi tool”

  1. Kai-Epp ütles:

    Ma arvasin, et ma olen ainuke, kellega asjad räägivad. Suur rõõm on tõdeda, et meid on veel! 😀
    Tool on väga muhe. Kõik ei peagi liiga klanitud olema!


Lisa kommentaar

