“Rohi” ja 2 köögirätikut

Meile on juba enam kui nädalaks kolinud tüütud allüürnikud – mingid nohupisikud ja köhapisikud ja nad ei taha üldse ära minna. Ja siis mulle meenus äkki, et kui ma olin väike tüdruk siis ema tegi mulle ühte “rohtu”, mida ma siis iga päev lusikatäie või paar võtsin. Tegingi nüüd oma poistele ka. Ps. see on üks sedasorti rohi, mida lastele meeldib tavaliselt võtta.

“Rohi”

haki üks sibul väikesteks kuubikuteks ja vala purki

lisa ühe sidruni mahl

2-3 supilusikatäit mett

Sega kuni mesi sulab ja pressi samal ajal sibulaid lusikaga, et neist mahl välja tuleks. Siis jäta see purgitäis lihtsalt paariks tunniks seisma ja edaspidi võta iga päev lusikatäis või paar vedelikku. Julgemad võivad sibulatükid ka ära süüa.

* * *

Ja siis ma veel õmblesin ka natuke. Meil kulub kohutavalt köögirätikuid, sest sinna on vaja pidevalt pühkida väikeseid räpaseid näppe või pudrust suud vms. See on üks põhjuseid, miks ma taaskasutuspoodides jahin alati linasest materjalist tekstiile. Esiteks muidugi selleks, et mulle lihtsalt väga meeldib linane kangas aga teiseks ka selleks, et mõnest vanast laudlinast saab soodsalt vähemalt paar köögirätikut.

Sel korral sain neid kaks – materjaliks üks vana ilusates toonides kootud linane väiksem laudlina mille serval oli kaks väikest pruunikat laiku. Need ma lõikasin lihtsalt kangast välja ja järelejäänud tüki pooleks ning kaks mõnusalt suurt ja ilusat köögirätikut olidki praktiliselt valmis.

One Comment on ““Rohi” ja 2 köögirätikut”

  1. […] ka – plaanisin esialgu kasutada ka rätikutest järele jäänud kangariba aga lõpuks töö käigus praakisin selle välja. Tundus, et pilt läheb […]


Lisa kommentaar

