Poekott

Väga tore on vahel harva näidata ka taaskasutuskangaid mis tõesti saavadki omale uue elu ja mitte ei koli teise ringi poest lihtsalt minu riidekappi elama.

Sel korral toimus meil estGILD-is järjekorras teine käsitöölahing, mis kandis nime operatsioon Ö.K.O. ja mille käigus oli eesmärk valmistada taaskasutusmaterjalidest poekott. Minu poekott sai selline. Kasutasin üht vana ruudulist plekkidega laudlina, üht valget vana salvrätikut, üht trükikoolituse proovilappi, natuke napsasin ühest vanast tikandiga linikust ja ribadeks kantud teksastest. Kaunistuseks õmblesin peale veel ühe heegeldatud vana liniku ja helkuri riputamiseks tegin koti külge aasa – sildi lõikasin teksaste siseküljelt. Läksin seekord lihtsamat teed – ei ole lukke, nööpe, voodrit. Sai selline tavaline ja suur igapäevane poekott.

Undiin handmade by Kristi Everst Undiin handmade by Kristi Everst Undiin handmade by Kristi Everst Undiin handmade by Kristi Everst

Mõni tähelepanelikum ehk märkas, et see ruuduline kangas on mu paari päeva taguselt Haapsaluringilt. Tema ei jõudnudki kappi kolida, pääses peale pesuskäiku kohe masina alla. Vähemalt osa temast. Järelejäänud tükid lappisin kenasti kokku ja panin järgmist korda ootama. Usun, et seda korda ei tule kaua oodata, sest mul on juba kindel teadmine, mis neist tükkidest saama peab.

* ja et kõik ikka ausalt ära rääkida jälle siis see pidavat olema mulle üks paras kott – nii suur, et kõik see kraam, mida ma koju tahan poest vedada sinna ära ka mahub. Muah!

Lisa kommentaar

