Idee ja tegelikkus

See on nüüd ülestunnistus sellest valdkonnast, kuidas mul oli (on tegelikult endiselt) idee ja kuidas see tegelikkuses välja kukkus. Laenan mu onutütre sõnu, kes mu sisustamise võttis kokku kenasse lühikesse lausejuppi – iga asi on isesugune. Noh, tuleb tunnistada, et see vastab tõele ja mu hiirepeas haub juba pikemat aega mõte, et ma peaksin oma suures toas ühe isesuguse asja (vana raadio) vahetama välja ühe teise isesuguse asja (mõne kapi, kuhu saaks asju panna) vastu. Ühte kappi ma ükskord nägin ja see oli igas muus mõttes täiesti perfektne kapp (+ vastas tingimusele, et sellist asja meil veel ei olegi) aga tal oli üks oluline miinus ja see oli ülemõistuse kõrge hind. Aga oi kuidas see kapp mind vaevab, pealegi jätkus mul rumalust omale sellest kapist kui perfektsest kapist pilt röövida.

Näitan siis juba ka – selline kapp:

kappNiuksun nüüd natuke. Nii ja olen valmis jätkama.

Kuna ma seda kappi ei saanud siis ma krahmasin omale ühe teise asja ja kujutasin ette, et see on ka päris hea asi (no on ka tegelikult!) ainult, et jälle on üks miinus. Inimese silm lihtsalt harjub olemasolevaga nii ära ja kui ma nüüd poisid õue saatsin ja ise salaja mööbeldama hakkasin siis selgus, et see raadio näeb oma praeguses kohas ikkagi oluliselt mõnusam välja kui see kraam, millega ma ta asendada tahtsin. Noh ja ongi kõik ikkagi vanaviisi ja loodan, et äkki ükskord tuleb siis see õige aeg, kui keegi müüb kuskil sellist musta kappi, mis sinna nurka perfektselt sobib.

DSC_4573Aga kraami näitan ikka, sest nüüd ta peab kolima ühe vana raudvoodi juurde oma aega ootama, kuni meil on ükskord veranda ja ta saab seal laiutada. Või siis kuni ma ükskord saadan teise ringi poodi kõik laste väikeseks jäänud asjad ja saan selle vana rohelise kapi kohe talle loovutada. Seni ta siis ootab nukralt garaazis ja näeb lihtsalt hea välja. (ps. musta kuue peab ta ka saama).

DSC_4572Ps. kui sina (küll sa tead, kes sa oled) seda nüüd loed siis vaata kui hea veinipudelite hoidmise koht! (loe: kooberda külla meile, kamp riisub õues junnid ka kokku ja ma ausõna luban, et pesen toolikatted puhtaks varsti).

3 kommentaari on “Idee ja tegelikkus”

  1. Kai-Epp ütles:

    Nii mõnus hubane kodu!!


Lisa kommentaar

