Padi taaskasutuskangastest

Sel nädalavahetusel on meil estGILD-is jälle käsitöölahing. Järjekorras kolmas ning kannab seekord nime Padjasõda. Kuna lahing kestab pühapäeva hiliste öötundideni siis saavad kõik huvilised veel liituda ja ka oma padjad valmis õmmelda.

Kasutama pidime jälle teise ringi tekstiile ning nende hulgas oli üks kohustuslik ese – kampsun.

Minu padja idee sellest kampsunist alguse saigi. Ma olen juba pikemat aega tõstnud ühest kuhjast teise üht PTA ilusate tikanditega kampsunit. Sel oli pisike plekk ees ja alguses ma mõtlesin, et katsun selle välja saada. See ei õnnestunud ja tegelikult oli ta mulle tibake väike juba ka. Siis mõtlesin, et müün ära, see ka ei õnnestunud, ju selle imeväikese pleki pärast. Siis korra isegi mõtlesin, et värvin ära aga seda ma ei ole ka teinud. Ja nii ta tegelikult ootaski, et ma viin ta ükskord mõnda teise ringi poodi. Äkki keegi tahab või oskab sellest midagi teha. Ja nüüd kui ma täna hommikul oma kangakuhjades sobrasin, sattus see kampsun mulle näppu ja kogu padja idee selgines vaat et hetkega.

Palju vaeva ma jälle ei näinud – kasutasin ära kogu kampsuni esikülje (see oli selline vesti moodi kudum tegelikult) ja lõikasin ta lihtsalt diagonaalis pooleks. Üks pool sai üheks padja küljeks ja teine teiseks. Nende tükkide külge ja peale õmblesin riba ühest vanast plekilisest aga ilusate käsitikanditega linikust. Seda ma olen varemgi kasutanud ja natuke jäi veel järgmisteks projektideks varusse ka. Tagumise külje kangas on tegelikult uus aga kuna ta on ostetud teise ringi poest ning värvidelt nii hästi sobis siis tagumine külg saigi sellest.

Ise jäin tulemusega üsna rahule. Koju ta mulle ei sobi aga maale väga hästi. Fotolavastuse tegin ka seega sellise, et anda edasi muljet, millises keskkonnas ta tulevikus elama saab. Juba varsti, juba suvel!

DSC_4590 DSC_4591 DSC_4592 DSC_4594 DSC_4595 DSC_4596 DSC_4599

Ja nüüd pilte üles laadides meenus mulle, et see padi sobib üsna kenasti kokku ühe varem tehtud padjaga.

Algmaterjal ka – plaanisin esialgu kasutada ka rätikutest järele jäänud kangariba aga lõpuks töö käigus praakisin selle välja. Tundus, et pilt läheb muidu liiga kirjuks. Tähelepanelikumad ehk märkasid, et padi on kohati õmmeldud valge niidiga ja siis äkki pitsi juurest kollasega läbi õmmeldud. Mul sai lihtsalt valge niit otsa ja tundus õige, et kui juba on taaskasutusprojekt siis ma ei torma poodi uut niiti ostma, vaid kasutan mõnda kodus olevat. Ja kuna poolil jooksis all suts kollast niiti siis valisingi selle ja õmblesin südamerahus edasi.

IMG_0030

 

3 kommentaari on “Padi taaskasutuskangastest”

  1. […] Kristi padjakattes elavad uut elu vana käsitikandiga laudlina ning tikitud plekiga kampsun. […]

  2. mutukamoos ütles:

    Mulle väga meeldib, kuidas Sa oled neid kangaid kombineerinud! Pani endal ka mõtte tööle 😉


Lisa kommentaar

