Kõiki asju on millekski vaja

Just umbes nii ma kinnitan alati endale, kui ma näen mõnda asja, mille vorm, värv või kesteabmisomadus mind võlub. Ja kui ta siis ei maksa ka veel mitte midagi siis täpselt nii ma endale mõttes kordangi – seda on mul kindlasti millekski vaja.

Täpselt nii ma mõtlesin ka siis, kui ma nägin internetioksjonil neid kahte vana lampi ja kui nende eest küsiti kokku tervelt 10 eurosenti. Alguses ma mõtlesin, et nendest saab jube mõnusad laternad aeda – et panen kasvõi lihtsalt terrassiäärele ja küünla sisse. Tegelikult see ei ole vist ikka hea mõte, sest nad tahmaksid seest ära – selleks peab olema ikka selline lamp, mis on ülevalt lahti. Ja nii nad on seisnud mul umbes aasta lihtsalt kapiriiulil, sest nad on oma vormilt nii jube ilusad minu meelest.

DSC_4605 DSC_4609

Nii ja nüüd see siis juhtuski, kui minu pisikeses peas on jälle hetkeline selgus ja ma tean täpselt, milleks mul neid lampe vaja on. Te ju teate, et ma koon, eks? Ja need kaks ümarapealist tegelast on nüüdsest minu mütsimodellid ja ma olen nendega ülimalt rahul. Nad püsivad kenasti paigal ja näevad head välja ka.

DSC_4600DSC_4604

Lisa kommentaar

