Mängin nuppudega ja teen “WANT” oste

Ma sain mõned päevad tagasi kingituseks kaks tokki imelist lõnga, mille koostises on 50% meriinovilla ja 50% siidi. Vähe sellest, et see on käega katsudes nii pehme ja hea on teda ka kududa väga mõnus. Ja kuna mul oli just eelnevalt käsil nuppudega väike kampsun (mis ootab nüüd kokku õmblemist) siis jätkasin sama soojaga ja mängisin nuppudega edasi. Ja see on üks tore mäng, kahtlustan, et jätkan seda veel mõnda aega.

DSC_5173

Ja kui ma nüüd vaatasin täna õhtul seda nupumängu ja oma eilset alõõtsaõitega fotot siis mulle tundub, et ehk ma alateadlikult kudusingi neid õisi halli taevasse?

Kudumisele lisaks sain täna postist kätte ühe nõudekasti, mille sisu saab kirjeldada kõige paremini lühikese sõnaga – WANT. Kui te juhtumisi jälgite mu Pinteresti tegemisi siis ma arvan, et te mõistate mind. Õhtupäike tuli veel appi ja kuldas need vanad nõud üle ka. Ahh!

DSC_5174 DSC_5175

Õhtuks tegin meie viimase aja üht lemmikut – porgandisuppi. Ja teate, vanadest ja ilusatest nõudest maitseb toit ka paremini. Isegi nii palju paremini, et supiga koos taldrikuid pildile ei saanudki, enne said taldrikud tühjaks.

nõud

Lisa kommentaar

