Vaivara kindakiri

Eilne õhtu kujunes lõpuks nii toredaks – teised kõik magasid ja maja oli vaikne ja mina muudkui lappasin kindaraamatut ja muis-i vaheldumisi. Raamat on nüüd lipikuid täis, mida kõike tahaks kohe kududa.

Lõpuks jäi mu valik ühele Vaivara kindajupile. See tundus õige ja sobiv ja inspireeris mind kohe vardaid haarama ehk hallid roositud kindad jäid kahevõitluses alla ja koon nüüd ikkagi neid sinisekirjuid. Vitsaga sain ka hakkama ja imestasin, et kuidas ma nii lihtsat asja ei suutnud küll meelde jätta. Ehk järgmine kord ei ole vaja enam märkmete järele haarata.

Vitsa kudusin kindale beezi ja valgega ning kiri ise tuleb sini-valge. Küll aga lähenesin originaalile sel korral palju julgemalt – koopiakinnast ma ju kududa nagunii ei saa, kuna randmeosad kudusin omast peast. Õnneks on ka originaalkindal laineline ranne ja seega tundub mustrivalik mulle õige. Küll aga muutsin värve, sest mulle tundus, et minu kinnastele sobiks heledam taust enam, kui tumedam. Tegelikult ma tahaks praegu kududa teise paari veel ja tumeda taustaga, näis kas see jääbki ainult mõtteks või jõuab ka tegudeni. Ühe ja sama mustri ja erinevate värvidega mängimine on mulle tegelikult väga meelejärele.

Originaalkindad on olnud peiukindad, ilmselt labakud? Minul on plaan kududa sõrmikud ja sõrmede mustri nuputamine ootab veel ees. Kui ma tavaliselt armastan sõrmikuid kududa kiiluga (ka Tarvastu roositutele kudusin kiilu, mida originaalidel tegelikult ei ole) siis sel korral otsustasin, et koon nii nagu kooti varemalt ja jätan kiiluosa kudumata. Natuke kardan, et kas kinnas siis liiga kitsas ei jää aga kui ise ei eksi, siis ei õpi ka.

Praegu on küll kudumine üks lust, sinine ja valge on ikka ütlemata ilus värvikombinatsioon.

Undiin by Kristi Everst Undiin by Kristi Everst

Lisa kommentaar

