Reede ja välja antud veksel

Õues on imeilus ilm ja meie oleme toas. Riku on saanud kuskilt tuult ja on juba mitmendat päeva palavikus. Täna on vist murdepunkt, sest nüüd ta on juba üsna rõõmus ja tegutsemislusti täis.

DSC_5720 DSC_5722 DSC_5724

Nuubik sai täna poolest päevast lasteaiast koju ja põõnab nüüd juba kolmandat tundi väsimust välja. Lapsed on nii eriliselt nunnud kui nad magavad. Ja, just nunnud!

DSC_5730

Töönurka koguneb vaikselt asju. Nokitsesin seal isegi juba paar päeva tagasi. Nii mõnus, keegi ei pääse segama ja aknast saab vaadata kuidas naabrionu tomateid kastab. Ja töö edeneb hoopis tõhusamalt kui selle tegemiseks on oma koht, hoopis teine asi kui köögilaua nurgal nokitseda. Uskumatult vajalikud kolm ruutmeetrit.

DSC_5725DSC_5726

Üks tuba on meil tegelikult veel. Selle pildistamist ja tegelikult seal viibimistki ma väldin tavaliselt. Esiteks ma ei suuda siiani mõista, kuidas see niimoodi juhtus, et me ikkagi ei võtnud seal toas vana põrandat üle ja ok, et me ei võtnud aga et kuidas me küll panime sinna selle jubeda ja külma laminaadi? Kui saaks siis ma kataks selle üleni vaipadega ära. Ja siis tabas meid (mind!) veel täielik meeltesegadus ja ma valisin poest seina värvimiseks sidrunikollase värvi. Tegelikult olin ma juba esimese pintslitõmbe järel üsna ehmatanud, sest see mis värvikaardilt vastu vaatas ja see mis tegelikult seina jäi olid ikka kaks üsna erinevat asja. Noh… ema lohutab mind vahel, et nii rõõmus ja päikeseline tuba aga mu enese meelest on see paras maitsetuse tipp. Teine põhjus miks ma seda tuba väldin on palju olmelisem – enamasti on see tihedalt täis külvatud mänguasju ja seal toimub kas maadlemine, klaverikontsert, tornmajade ehitus, padjasõda, ühest voodist teise rullimine või kõige lihtlabasem kaklus.

Aga. Nüüd ma otsustasin, et ma moodustan ühe fondi, millel saab olema üks ja üsna vaene investor aga selle eest on tal tohutud visioonid! Nii, et kole kollane tuba, ole valmis, ühel hetkel sind lihtsalt värrrvitakse üle!

DSC_5727 DSC_5728

Kuna aga fond rahast veel lage on siis otsustasin, et kasutan olemasolevaid mitterahalisi kogusid (loe: kangakuhjasid) ja kuulutan sõja vähemalt kollastele padjapüüridele ja pruunile voodikattele. Näis siis. Veksel on välja antud.

DSC_5729 DSC_5731 DSC_5732

Lisa kommentaar

