Väike foto

Muudkui käin ja klõpsin oma töönurka, et tekiks idee, mis sellest aknaalusest seinast saama peab. Kas värvida see lihtsalt üle või ikkagi panna sinna tapeet, nagu ma alguses hirmsasti tahtsin. Nüüd kaldun järjest enam selle poole, et vist ikka on tore, kui seal ei ole mingit tapeeti.

Ja mu lemmikud on juba õitsema hakanud. Kõige ilusamad taimed üldse, nopid paar oksa vaasi ja aina imetled.

DSC_5895 DSC_5896 DSC_5898 DSC_5902

Tegelikult tahtsin hoopis näidata ühte vana väikest fotot, mille ma juba hulk aega tagasi ostsin. Mulle vanad fotod hirmsasti meeldivad ja tavaliselt ma lihtsalt vaatan neid, võõrad inimesed ju. Aga vahel juhtub nii, et mõni läheb kuidagi eriti korda ja siis ma ostan ta omale ära. Täiesti mittevajalik tegevus aga see emotsioon, mis mõnd fotot vaadates tekib jääb alati alles. Ja tuleb uuesti meelde. Minusuguse kuduhullu jaoks on see muidugi üks väga inspireeriv foto ka.

DSC_5903 DSC_5904

Lisa kommentaar

