Töönurka: lambid ja pliiatsiteritaja

Kuidagi on juhtunud nii, et mu töönurga värvid sarnanevad väga ühe mu lemmikblogi Diagnoosi: Sisustusmania värvidega. Kellele meeldib sisustuspisik ja leidlikud ideed siis on see kindlasti üks neid blogisid, mida ma soovitan jälgida.

Minu töönurk täienes eile aga väärt vanakraamiga – ühe vana pliiatsiteritaja ja kahe seinalambiga. Mulle eriti meeldib heleda lambi kulunud välimus ja kummalised toonid.

DSC_6192 DSC_6193 DSC_6196

Esimesel fotol on näha ka mu uut varrastel olevat kindapaari, mille originaal on kootud 1870 aastal Pärnu-Jaagupi kihelkonnas. Natuke pidin kinnast jälle kohandama, et ta liiga suur ei saaks – randmesse kudusin sakke väiksema arvu ja mustriosal “lõikasin” küljelt mõned read ära. Seda kas lõpuks saavad kootud käpikud või sõrmikud ma praegu veel ei teagi. Alustasin kindla mõttega, et koon ikka labakindad aga vahepeal on tunne, et tahaks ikka jälle sõrmikut kududa. Eks töö käigus paistab.

Lisa kommentaar

